• DATA
    29 septembrie
  • ora
    09.00-22.30
  • loc
    Jw Marriott
  • oras
    Bucuresti
  • Solicita invitatie
    Solicita o invitatie gratuita la conferinte si micro-conferinte si la gala de premiere
  • Alege-ti favoritul
    Voteaza ABSOLUT Online Personality of the Year accesand linkul din pagina de Awards
  • Participa la Gala
    Sustine proiectul sau agentia favorita la gala Webstock Awards. Participare gratuita.
Webstock Awards

Webstock Awards ofera recunoastere celor mai creative si inedite proiecte si campanii din online (inclusiv social media si mobile), realizate in Romania, in ultimul an.

Ca si la editiile anterioare, premiile Webstock 2017 se vor desfasura pe parcursul a doua etape: propunerile spre nominalizare si jurizarea (ce include preselectia nominalizatilor si jurizarea finala). Se califica acele proiecte care au fost realizate in intervalul 2016 – 2017 (august), se adreseaza publicului roman, sunt dezvoltate de echipe locale si exceleaza in design, functionalitate si continut.

Propunerile la Webstock Awards pot fi facute in perioada 3 iulie – 8 septembrie 2017, sunt gratuite si pot fi anuntate de orice persoana (autor sau utilizator), prin completarea formularului online. Atentie, o propunere nu aduce automat si o nominalizare. Nominalizarea este facuta de organizator pe baza propunerilor primite, numai daca aceasta se incadreaza in categorie si respecta cerintele.

Un proiect poate fi propus la o singura categorie din concurs. Exista insa situatii in care componente din proiecte complexe pot fi sugerate separat in competitie (de exemplu, aplicatia mobila dintr-o campanie complexa poate fi inscrisa separat la categoria Mobile). Va rugam sa ne contactati la adresa contact[@] webstock [.] ro, pentru lamuriri suplimentare.

Nominalizarile vor fi anuntate pe 12 septembrie, in urma unui proces de preselectie realizat de catre organizator. Preselectia vizeaza in primul rand incadrarea corecta a proiectelor propuse, creativitatea si nivelul de dezvoltare si valabilitatea informatiilor (descrierilor).

Jurizarea efectiva revine unui grup format din specialisti in marketing si persoane din agentii de comunicare online si se desfasoara in perioada 12-22 septembrie. Acesta va lua in calcul urmatoarele criterii: originalitate, design, structura, navigabilitate si functionalitate, relevanta si interactivitate, insa in aprecierea proiectelor vor conta foarte mult creativitatea si experienta generala oferita de acestea.

VOTEAZA Personalitatea anului!
CATEGORII

Publishing

Proiecte de continut care ofera un volum mare de informatii. Ele pot proveni din online (site-uri), social media (conturi diverse) sau mobile (aplicatii). Foarte importanta este componenta de storytelling, volumul de continut oferit si designul. Proiectele de content marketing pot fi de asemenea inscrise aici. La aceasta categorie se pot inscrie proiecte care au mai participat, cu conditia sa demonstreze ca in ultimul an au avut imbunatatiri sau actualizari care au contribuit la cresterea si dezvoltarea lor. Blogurile (personale sau specializate) nu pot fi inscrise in aceasta categorie. Contactati organizatorul pentru lamuriri suplimentare.

 

Utility

Site-uri sau aplicatii online care vin in ajutorul utilizatorilor. Este important sa se sublinieze cum ajuta proiectul respectiv publicul larg, ce avantaje ofera, ce problema rezolva (daca e cazul). La aceasta categorie se pot inscrie doar site-uri care nu au mai fost nominalizate anterior. In preselectie va conta partea utilitara a proiectului.

 

Best Use of Photography

Proiecte online in care fotografia si imaginea sunt puse in prim plan, care pot fi prezente pe site-uri si microsite-uri, platforme sociale (conturi) sau aplicatii mobile. Se apreciaza rolul fotografiei in proiect si felul in care ea comunica cu publicul. Pot fi inscrise atat proiecte de brand, cat si personale. Este foarte important sa se retina ca trebuie sa fie vorba de proiecte integrate (cu o poveste, o idee, un titlu, un scop). La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior.

 

Influencer Campaigns

Campanii desfasurate de branduri prin intermediul bloggerilor, vloggerilor sau instagrammerilor romani. Creativitatea e un factor esential, dar se apreciaza si rolul influencerilor in campanie si originalitatea in implementare. Proiectele inscrise trebuie sa reprezinte un brand / o companie. La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior.

 

Special Projects

Proiecte speciale in online, blogging, aplicatii Facebook, noi retele sociale, care nu se incadreaza in alta categorie din concurs. Selectia nominalizarilor va fi facuta in functie de creativitate si aspectul “special” al proiectului. Sunt cautate proiecte intr-adevar deosebite. La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior.

 

Social Media Projects

Proiecte personale sau initiate individual ori impreuna cu branduri de catre bloggeri, vloggeri si instagrammeri, ce urmeaza idei originale si campanii de social media dezvoltate de companii. Proiecte care au scos in evidenta implicarea autorilor (bloggerilor, vloggerilor, instagrammerilor) si s-au remarcat prin creativitate si utilitate. La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior.

 

Mobile Applications

Aplicatii mobile dezvoltate de organizatii si companii din Romania. Conteaza foarte mult creativitatea si impactul pe care aplicatiile le-au avut in randul utilizatorilor de Facebook. La aceasta categorie se pot inscrie doar site-uri care nu au mai fost nominalizate anterior.

 

Corporate Blogs

Bloguri de companie, brand sau organizatie lansate si adresate publicului din Romania. Sunt apreciate acele bloguri care publica articole in mod frecvent, ofera informatii despre brand publicului si sprijina demersul de comunicare al institutiilor. La aceasta categorie pot fi inscrise bloguri participante si la editia anterioara, care insa au fost actualizate consistent in ultimul an.

 

Innovation

Categorie dedicata proiectelor foarte noi, care utilizeaza idei sau tehnologii noi. Noutatea este asadar un factor diferentiator. Multe proiecte provin din randul brand-urilor care au facut experimente social media sau in online, asa cum altele sunt inscrise de persoane care experimenteaza noi tehnologii sau chiar inoveaza. Se accepta doar proiecte lansate deja. La aceasta categorie se pot inscrie doar site-uri care nu au mai fost nominalizate anterior.

 

Best Brand on Instagram

Conturi de Instagram ale brandurilor (companiilor) care comunica constant pentru publicul din Romania pe aceasta platforma vizuala. Sunt apreciate acele conturi care publica articole in mod frecvent, ofera o experienta de brand vizuala deosebita, desfasoara actiuni promotionale si sunt urmarite de peste 3000 de persoane. La aceasta categorie pot fi inscrise conturi participante si la editii anterioare, care insa au fost actualizate consistent in ultimul an.

 

Best Use of Video

Proiecte online in care componenta video este pusa in prim plan, care sunt repezentate fie de site-uri dedicate (ori sectiuni pe acestea), fie de campanii de brand. Se apreciaza rolul elementelor video in proiect si felul in care acestea comunica cu publicul. Pot fi inscrise doar proiecte de brand. Este foarte important sa se retina ca trebuie sa fie vorba de proiecte integrate (cu o poveste, o idee, un titlu, un scop). La aceasta categorie se pot inscrie doar proiecte care nu au mai fost nominalizate anterior.

ABSOLUT Online Personality of the Year

Persoane active in mediul online care se exprima prin intermediul blogurilor si site-urilor si au o prezenta activa in retelele sociale. Persoane care au creat comunitati sau sunt recunoscute ca voci importante in diverse domenii. Persoane implicate in activitati online cu impact in randul unor grupuri sau comunitati.

VOTEAZA acum!
Criterii de jurizare

relevanta fata de categoria in care a fost inscris proiectul

originalitate – prospetimea ideii si gradul de unicitate (per ansamblu sau pe anumite caracteristici) fata de alte proiecte de acelasi gen din Romania

design – aspectul general al website-ului/ aplicatiei (acolo unde este cazul).

structura, navigabilitate si functionalitate – organizarea continutului, modul de navigare intuitiv si modul in care a fost folosita tehnologia

interactivitate – felul in care comunica cu utilizatorii sau le permite utilizatorilor sa interactioneze.

In cazul in care unul dintre jurati a fost sau este implicat in dezvoltarea unui proiect inscris sau face parte din organizatia care l-a dezvoltat, persoana in cauza nu va aprecia categoria respectiva.

JURIU 2017

Ca in fiecare an, un juriu format din specialisti in social media, marketing, comunicare, digital si mobile vor analiza si vor nota campaniile, proiectele si aplicatiile inscrise in competitie.

  • Alexandru Oancea
    Marketing Manager, VEKA Romania
  • Alex Visa
    Interaction Director,GroupM Romania
  • Alexandru Negrea
    Social Media Consultant, Social Smarts
  • Alin Zainescu
    Owner, Zainescu Consultanta
  • Alina Cinciulescu
    Strategy Manager, Global Records
  • Andreea Retinschi
    Photographer
  • Andreea Strachina
    Head of Digital, Leo Burnett Bucharest
  • Andrei Ungureanu
    Woah Digital Content Manager CEE, The Coca-Cola Company
  • Aurora Enghis
    Digital Marketing Manager, OPI
  • Bogdana Butnar
    Head of Strategy, Poke
  • Catalin Tenita
    Managing Partner, Tree Works
  • Cristina Irod
    Group Account Director, Wunderman
  • Costin Radu
    Strategy Consultant
  • Cristian China Birta
    Managing Partner, KOOPERATIVA 2.0
  • Dorin Boerescu
    CEO, 2Performant
  • Emanuel Olteanu
    Strategic Planner, Kaleidoscope Proximity
  • Emanuel Romedea
    Instagrammer, Yesmyfriend
  • Gabriel Nedelea
    Managing Partner, Sunshine Digital Communication
  • Gabriel Patru
    Head of Strategy, MEC Romania
  • Gabriel Traistaru
    Digital Marketing and Communication Coordinator, EY for Romania and Moldova
  • Ioana Anescu
    Managing Director, IAB Romania
  • Ioana Sigarteu
    SEE Social Media Supervisor, Samsung Electronics
  • Irina Roncea
    Deputy Managing Director, Golin Romania
  • Liliana Bock
    Marketing Manager, MARESI Foodbroker SRL
  • Matei Stoicescu
    PR Expert, Vodafone Romania
  • Monica Jitariuc
    Managing Director, MSLGROUP The Practice
  • Mugur Patrascu
    Founder, Screen Native
  • Radu Ionescu
    Managing Director, Kinecto
  • Raluca Kisescu
    Creative Marketing Strategist
  • Raluca Radu
    Country Manager Answear.ro, Co-Organizator GPeC si Owner MTH Digital
  • Robert Katai
    Visual Marketer, Bannersnack
  • Roxana Iancu
    Consumer & Trade Marketing Manager, HP Inc. Romania
  • Valentin Radu
    CEO, Omniconvert
  • Vica Schipor
    Social Media Manager, Bitdefender
  • Victor Kapra
    blogger/ consultant SM
  • Vlad Eftenie
    Photographer
  • Vlad Popovici
    Managing Director, Kubis Interactive